y aurait moyen de me traduir e cela si quelqun ale temps? c est pour nos amis neerlandophones ( thread is dat een twetalig forum " forum collections")
merci!
Beste vrienden,
belofte maakt schuld!!!!
vandaag is het 10 september en ik heb beloofd een naam te kiezen voor mijn babyke!!!!!
er werd heel wat voorgesteld daarvoor ook dank maar na controle op de site van dns bleek dat veel namen die ik goed vond reeds geregistreerd waren.
daardoor diende ik uit te kijken naar een alternatieve naam. Die heb ik dan ook gevonden maar die stond niet in jullie lijstje.
Weet ook dat er aan mijn klein wedstrijdje een cadeautje vasthing , wel belofte maakt dan ook schuld en daarom heb ik een ander voorstel!!!
Oortjes goed open .....
Alle bestellingen geplaatst op 1 oktober 2005 tussen 8u00 en 12u00 via onze site worden gratis uitgevoerd!
Is dit geen mooie tegenprestatie van mij????
Momenteel wordt er aan de site en het logo gewerkt en ik geef een seintje als jullie onze site kunnen bezoeken. Na ontvangst van de registratie via dns wordt de naam ook aan jullie bekendgemaakt.
Zo kan ik er de spanning voor jullie ook nog wat inhouden hé ...
Weet alvast dat ik niet kan wachten om er in te vliegen en dat ik hoop dat op 1 oktober de bestellingskes dan ook massaal binnenkomen!
Groetjes Inge
hun site is nog niet gekend,in't oog houden dus,zodat je mee kan profiteren en kennismaken met de koerier
succes
ik heb één pakje verstuurd,het is goed gegaanna wat stubbelingen,het afhaaluur was verkeerd doorgegeven,ze kwamen drie uur later,de rest verliep goed
groetjes
en tot nog eens op ons forum
aakdeck (146 ) Afficher les mises en vente de l'auteur 11-09-05 21:11 CEST 9 of 9
dus alle pakjes kunnen gratis met de koerierdienst verstuurd worden als je via hun site bericht doorgeeft op 1 oktober tussen 8 uur en 12 uur,die site gaat platliggen
Pak 1Er

when I grow up, they're will be a day when everybody have to do what I say
-smiley qui siffle en levant les yeux au ciel!-