Geachte Heer Spreutels,
Ik wens U op de hoogte houden van mijn klacht na uw weigering van een terugbrtaling van de tas Delvaux, die U me op 12/05/06 verkocht hebt. Volgens uw aankondiging op ebay was die tas bijna nieuw, met authenticiteit attest(ik heb het bewijs van uw mail gehouden). Bovendien sprak U over een beschermingshoes met de tas geschikt zoals op foto.Daarom mijn verbazing : geen hoes, geen attest, een versleten tas, verkleurte ringen, bevlekte interieur en naar sigaret reukend : wij hebben vast een verschillende idee van wat "bijna nieuw"is.
Ik heb U verschillende keren een terugbetaling gevraagd, zelf met een terugzending aan mijn kosten, wat U altijd hebt geweigerd
Dit is mijn laatste poging voor een vriendelijke oplossing : betaal me mijn 210€ terug, dan zend ik U uw tas terug die U opnieuw kan verkopen. De kosten zullen natuurlijk voor mij zijn. Dit lijkt me een geschikte offerte.
Ik laat U nog 48u. Na dit uitstel, zonder nieuws, zal mijn klacht definitief voor het Parket komen met als gevolg dat U U voor de rechtbank van Charleroi zal moeten voorstellen.
In afwachting van een positieve antwoord teken ik hoogachtend.