@mushu
Betalingsvoorwaarden:
Betaling dient te gebeuren binnen de 15 dagen. Zoniet wordt er een negatieve feedback gegeven en een klacht bij eBay ingediend.
De mensen met een profiel 0 zijn welkom maar ze moeten eerst contact met mij opnemen voor dat ze bieden. Zoniet zal hun opbod geannuleerd worden.
Het spijt me dat ik deze maatregels moet nemen, maar er zijn helaas te veel misbruiken.
Vergeet niet naar mijn eBay winkels te kijken. Bij meerderen aankopen worden de verzendingskosten verminderd.
Veel geluk met het bieden.
Ik versta geen nederlands, mensen vertalen voor mij. Als het voor u mogelijk is, gelieve me in het frans te schrijven, anders moet ik het laten vertalen en zal u een beetje moeten wachten voor een antwoord. Sorry voor het ongemak.
La dernière phrase a été ajouté suite au commentaire de Crazy sur l'autre discussion. Tu l'ajoutes si tu veux, ou on peut en changer le sens.
Traduction : J
e ne comprends pas le néerlandais, des gens traduisent pour moi. Si cela vous est possible, prière de m'écrire en français, sinon je dois faire traduire et vous devrez attendre un peu pour obtenir une réponse. Désolé pour ce désagrément.
Concernant ma remarque au 3671 pour refaire la traduction en français et suite à un exemple donné ailleurs : ça ne permet pas de déceler à coup sûr les erreurs. En effet, les traducteurs traduisent "port" par "haven" (dans le sens d'une zone portuaire) et une traduction de "haven" en français redonnera "port", donc on ne se rendra pas compte de l'erreur :(