-
Bonjour et merci pour votre achat. Le numero de compte en banque est le : xxx-xxxxxxx-xx. Sincères salutation, à bientôt
goedendag en bedankt voor uw aankoop. Mijn bankrekeningnummer is xxxxxxxxxxxxxxxx. Met vrindelijke groeten en tot ziens.
+ de photos sur demande envoyées par email.
meer foto's per mail gestuurd op aanvraag.
-
Fonctionne parfaitement, avec boîte et mode d'emploi en français, hyper complet ! Idéal pour collectionneur !!
wekt uitstekend, met doos en gebruiksaanwijzing in het Frans, totaal volledig ! ideaal voor verzamelaar !!
- excellent état
perfekte staat.
Si plusieurs achats, les frais de ports sont réduits !!! (même colis)
In geval van merdere aankopen, vermindering van de verzendingskosten (zelfde pakket)
-!!! ebayeur étranger, renseignez-vous sur les frais de port avant de placer une enchère et paiement uniquement par virement bancaire international (avec IBAN et BIC) !!! pas de cheque ni de paypal
ebayer van andere landen : vraag inlichtingen over de verzendingskosten voor dat U biedt ; betaling enkel door internationale bankoverschrijving (met IBAN en BIC codes) !! geen cheques of paypal.
- !!! Profil 0 (zéro) : me contacter avant d'enchérir, j'ai eu trop de mauvaises surprises !!!
!!! profiel 0 (nul) : contact met mij nemen voor uw aanbod, ik heb te veel slechte verrassingen gehad !!!
Les ventes au profit de James