DEMANDES DE TRADUCTIONS FRANÇAIS ◄► ANGLAIS

Bienvenue sur cette discussion consacrée aux demandes de traductions ANGLAISES.

NOUVEAU!!! Sur le site d'eBay.be, vous pouvez trouver une page "Communiquer avec votre interlocuteur en anglais, en néerlandais ou en allemand (traduction)" reprenant quelques tournures de phrases simples, susceptibles de vous aider dans le cadre de vos transactions.
Voir ► ► ► http://pages.befr.ebay.be/help/tp/translation_problems.html

En outre, ici vous pouvez poster ici un texte à traduire, "de l'Anglais vers le Français" ou "du Français vers l'Anglais". Des traducteurs bénévoles passent régulièrement : le texte traduit vous attendra en règle générale quelques heures plus tard.

Ces discussions vous semblent bien longues et vous avez peur de ne pas retrouver votre traduction ? Pas de souci ! Lors de votre prochaine visite et à condition d'avoir "ouvert une session", la discussion vous affichera les différentes interventions à partir de la vôtre. La traduction demandée sera donc facile à retrouver.

Un "merci" fera toujours plaisir aux membres des forums qui assurent toutes ces traductions bénévolement. Et, si vous en avez la capacité, renforcer ou relayer l'équipe déjà présente dans l'une ou l'autre langue... leur fera davantage plaisir encore !
Message 1 sur 5 009
dernière réponse
5 008 RÉPONSES 5 008

bonjour, ce serait sympa de me traduire ce qui suit ; hélas, c'est assez urgent car je vais avoir une négative sur mon second pseudo merci d'avance :

bonjour, cette statuette était impeccablement emballée,
elle n'était pas mise que dans du papier, c'est qu'elle a été ouverte, elle était dans une grande boîte, entourée de frigolithe, qui est beaucoup plus solide que du papier bulles, pouvez vous m'envoyer une photo de l'emballage et de la statue à mon adresse e mail ; vous pouvez aller voir mes évals avec mon pseudo habituel maud2411, j'en ai plus de 800 et je suis très professionnelle dans mes envois surtout à l'étranger, cette statue n'a jamais été mise dans un papier, on a ouvert l'emballage, peut être est il tombé et qu'un postier l'a ouvert pour voir s'il n'y avait pas de dégâts et a remis dans le papier d'emballage mais elle est partie de belgique dans un super et solide emballage, j'attends les photos pour déposer une plainte et savoir ce qui s'est passé ; j'attends vos photos, merci

on n'oublie pas, on vit avec

on n'oublie pas, on vit avec
Message 3911 sur 5 009
dernière réponse

maud : je n'ai pas vu ici...j'avais traduit de l'autre côté...

.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

les hommes ont horreur des inégalités, mais adorent les privilèges.

Souvent les inégalités des uns sont les privilèges des autres...

http://www.01gif.com/base/les_gifs_nourriture_boissons/vins/vin007.gif
Message 3912 sur 5 009
dernière réponse

yzamine
Membre eBay
;-)Bien le bonjouuuuuuuuuuuur!!!!!!!

Quelqu'un peut-il me traduire ceci,mail reçu,mais je ne comprends pas toutes les subtilités de l'anglais,pôôôôôvre de moi!!!!

"Dear Isabelle,

Im so sorry for my late answer! I didn't manage to get on the computer before now this week... I am sorry to tell u that Ive just had a very bad experience with someone I paid them €26,00 for a lot of pearls like yours and I never got it.. So I'm afraid I will prefer not to go through will the sale.. I hope you can forgive me and wish you good luck.

Kind regards and sorry again! "

:-(aaaaaarrrrrhhhhh...je sens que c'est une mauvaise nouvelle.....:-(
Merci au traducteur!!!;-) hébergement gratuit de photos & vidéos avec www.photomania.com
Message 3913 sur 5 009
dernière réponse

ysa :

désolé du retard...pas sur le pc cette semaine.
Je suis au regret de vs dire que j'ai déjà eu une mauvaise expérience avec l'achat de perles comme les vôtres et que je n'ai jamais eues. Je préfère donc ne pas finaliser. J'espère que vs me pardonnerez et vous souhaite bonne chance.

.

Message 3914 sur 5 009
dernière réponse

yzamine
Membre eBay
:_|...Qu'est ce que je disais!!!!:_|
Non mais,c'est grave quand même!!!X-(
Cela fait 3 semaines que j'attends son paiement,déjà 2 mails envoyés,et elle me répond seulement aujourd'hui pour me dire çà!!!
Y'en a vraiment qui ne manquent pas d'air!!!X-(

Enfin...Merci Jacoulot!!!!! hébergement gratuit de photos & vidéos avec www.photomania.com
Message 3915 sur 5 009
dernière réponse

manufnr
Membre eBay
Bonjour je souhaite vous demander une information concernant un objet que j ai achete dont voici le nuero sur ebay : 300163132149

BRAND NEW GPS Navigator Wholesale List

This is one of the most exciting wholesale lists you can find on eBay. I've spent the last five years compiling this list of wholesalers and dropshippers. I've seen some come and go and this list is absolutely updated for 2007. This list contains over 200 of the best wholesalers on the internet. It is truly a fantastic list!

The money you can save by shopping wholesale versus retail can be phenomenal! You can save anywhere from 30-70% by shopping using the wholesalers and dropshippers on this list.

Speaking of dropshippers...how do you think all of those eBay PowerSellers make their money. Do they have warehouses full of merchandise just ready to ship to their customers? No they do not. They use wholesale dropshipping companies that already have the good deals piping HOT and ready to go.

This list contains information for many dropshipping companies that can get you up and going with your eBay auctions in a snap. Some already have the templates for your auctions pre-made and ready to list. Talk about convenience. All you have to do is copy the template and post it to eBay. They help you with the pricing, the listing, and best of all...shipping to your customers! They get a cut, you get a cut, and the Customer gets their product. It just doesn't get any easier than that.

Before you know it, you can be running your very own PowerSeller eBay business right from home. Do it part-time or turn it into a full-time business. No more working for the "man"!

You can purchase multitudes of items at ridiculously low prices. Some places offer products so cheap you'd think you're stealing it from them.

If you want to try other venues before you make your debut on eBay, find one or more suppliers from the list, order some products, and sell them at your local flea markets, other auctions sites, or even sell them in your local paper. When you can get deals from the awesome array of wholesalers on this list the possibilities are limitless!

GET YOURS TODAY!

SPECIAL OFFER TO THOSE WHO HIT THE BUY IT NOW

If you purchase this list today you get complete resell rights to this list. Talk about a super-fantastic deal! Whether you order from any of the wholesalers or not, you walk away from the deal with the ability to resell my list for no additional cost. This is a must have offer!

ORDER NOW!

Notice - Please Read

This is an auction for a list of wholesalers and dropshippers that can allow you to purchase goods at wholesale and discounted prices. This auction is not for the item shown in the picture which is merely an example of an item that you can find using the wholesalers provided on this list. It is an auction for a list of wholesalers and dropshippers. Please DO NOT bid on this item if you do not understand this notice.

Attention EBAY:

I am the researcher and composer of this item. This listing is completely compliant with your listing policies. This listing makes no reference to specific brand names and is listed in the appropriate category. There are no cross references of information and it is not combined as a bonus with any other listing or purchase requirement. There aren't any overly used keywords. This listing depicts precisely what it is that I am selling throughout the title and description.

Attention Bidders:

By bidding on this item you acknowledge that you have read the auction description in it's entirety and agree that you are viewing a listing that is for an electronically delivered wholesale list that contains the names and websites for drop shippers and wholesalers. Understand that you are not bidding on the picture of the item shown. This auction is for a wholesale list that, upon your winning bid, will be delivered within 24 hours to your email address indicated on your eBay account. If you have any issues with this auction or the intent of this auction, please email me immediately. If you bid or win this item and you feel that you have made a mistake please contact me immediately via my "Contact the Seller" link on this auction. There is nothing that cannot be worked out.

Feedback Notice:

Feedback is assigned by my automated system. If a positive feedback is left, a positive feedback will be sent back to you. If you leave a neutral or negative feedback, a neutral or negative feedback will be left for you. If you're doing business in the eBay community, whether buying or selling, you understand that Feedback is of the utmost importance. Keeping your Feedback in Good Standing is the ultimate goal in your dealings. Please remember to always work with your Seller before leaving a Negative Feedback as most Sellers will work things out with you. No one likes to give or receive Negative Feedback so please exercise patience, be cautious, and above all - read the entire auction description before bidding or purchasing a product or information.

pourriez vous me dire si c est bien un gps?
Ou un accessoire car je l ai achete pour un prix derisoire.
Merci
Message 3916 sur 5 009
dernière réponse

Non !
"Wholesale List" c'est une liste de grossistes.
Arnaque, quoi.
Tu aurais dû t'en douter pourtant :
Format électronique uniquement : il s'agit d'un objet numérique. Les modalités de livraison par voie numérique fournies par le vendeur sont présentées après confirmation du paiement.

La dictature c'est : "ferme ta gueule".
La démocratie c'est : "cause toujours".
(Woody Allen)

Message 3917 sur 5 009
dernière réponse

Bonsoir pouriez vous me traduir ceci en anglai svp merci d'avance!!

"Bonjour je voudrai vous payé par virment,quelle sont vos numéro de compte et coordonée ,ceci pour l'objet #130165849111"

merci

Sachant que ces pour des américain(désolé je suis tout nouveau et un peut perdu niveau payement a l étrangé)
Si vous avez quelques conseiles .Merci merci
Message 3918 sur 5 009
dernière réponse

les Américains utilisent paypal.

.

Message 3919 sur 5 009
dernière réponse

Ok merci je vais crée un compte pay pal .
Message 3920 sur 5 009
dernière réponse