bonsoir, pouriez vous me traduire se texte merci d'avance et bonne soirée "Dit bed is niet te koop (dat kan ik mijn jongens niet aandoen), maar ik maak er met alle plezier nog een.
Helemaal vervaardigd uit massief hout, de wanden bestaan uit verlijmde vuren timmerpanelen. die met slotbouten aan elkaar zitten.
Zeer solide constructie, het bed kan met gemak een horde spelende kinderen weerstaan.
Zeer kindvriendelijk, alle hoekjes zijn afgerond, alle bouten zijn netjes verzonken, elk raampje is voorzien van een zeer stevige, helemaal afgeronde vensterbank zodat het lekker klimmen is. De ladder heeft hele diepe treden en kan niet onderuitschuiven. En door de kantelen rolt er 's nachts niemand uit zijn bed.
Het bed is natuurlijk volledig demontabel, en kan ook op twee andere manieren in elkaar gezet worden: het onderste bed kan ook links (en dan dus het bovenste rechts), en in elkaars verlengde. Dan is een grote kamer wel een vereiste, het bed meet dan drie meter zeventig.
Er zijn veel uitbreidingsmogelijkheden te verzinnen, luikjes of gordijntjes, een ophaalbrug of glijbaan, een touwladder of lades erin voor speelgoed.
Op zoek naar iets bijzonders of iets helemaal naar eigen wens gemaakt?
Maak gebruik van mijn e-mailadres.