@isajemine ( post 4207 )
voilà, j'ai fait ce que je pouvais, il y a sans doute l'une ou l'autre faute, mais ça correspond à ce que tu as écrit. Au lieu d'acheter une carte, il n'y a pas moyen d'en demander une en prêt dans ton entourage ? Pas certain qu'il accepte une compensation, au lien d'un remboursement avec retour. Mais bonne chance quand même.
Mijnheer,
Ik heb uw mail op de prikborden van eBay laten vertalen zoals ik het met dit antwoord heb gedaan.
Geheugenkaart :
Er staat in uw advertentie dat het een “memory stick” moet zijn. Ik ga akkoord met u, dit geeft alleen het soort geheugenkaart aan. Maar verder staat er wel vermeld “Bijgeleverde accessoires: Batterij, Cameratas, Geheugenkaart “
Wat betekent “geheugenkaart” in dit geval, want er zit geen geheugenkaart in het apparaat ?
Ik dacht dat het apparaat mischien zonder kaart niet kon werken, maar de gebruikshanleiding zegt het tegendeel.
Om niet verder te twijfelen, laat mij een beetje tijd om een geheugenkaart te kopen. U zult wel verstaan dat ik voor een koopje wacht, want ik wil er niet te veel geld inzetten als het voor een defekt apparaat is.
Batterijen :
Ik heb wel verstaan dat ze een beetje versleten waren. Maar ik werk in eletronica en ik kon de opgeladen batterijen testen. Een van hen werkt heel goed. Het is dus het apparaat dat defekt is.
Ik zal u iets laten weten van mijn verdere testen. Ik stuur u het apparaat niet terug. Als het echt defekt is, kunt u me mischien een compensatie voorstellen, ik geloof dat dit heerlijk zou zijn.
Beste groeten,